2011. március 23., szerda

Méteres kalács

Névnapra készítettem ezt a nagyon-nagyon finom sütit, ami külsőre elég rondácska lett de annál finomabb volt.:) A szeleteléssel meg a csokimáz leöntéssel akadtak gondok.:)
Ránézésre bonyolultnak tűnhet az elkészítése, pedig annyira nem az. Sütöttem egy kakaós és egy sima olajos-vizes piskótát őzgerinc formában. Miután kihűltek felszeleteltem őket. Közben főztem egy adag jó sűrű (2,5 dl tejből) puncs (v. eper) pudingot és amikor ez is kihűlt kevertem hozzá rumos, porcukros vajat (ízlés szerint). Majd elkezdtem rakni a szeleteket egymás mellé (rúd formában): sárga piskóta-krém-kakaós piskóta-krém-sárga piskóta......és végül a kapott 2 rúdat leöntöttem csokimázzal, amit kakaóporból (3 evőkanál), porcukorból (20 dkg), tejből (3 evőkanál) és vajból (10 dkg) csináltam. 1 éjszakára hűtőbe tettem, majd másnap ferdén felszeleteltem (mint amikor nagy óvális szalámi szeleteket vágunk).:D Receptek nagyon sok helyen találhatók a neten.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése