2011. március 14., hétfő

Erdei gyümölcsös torta

A torta névnapra készült és mivel az ünnepeltek közös nagy ho-ho-horgászásra készültek így a téma adott volt.:) Nulla kézügyesség hiányában a formatorta ill.  figurák eszembe se jutottak inkább megpróbálkoztam a sablonos festéssel:) A végeredmény nagyon tetszett azonkívül hogy a rajz nagyobbra sikerült, mint a torta de ezt lehet, hogy csak én vettem észre.;) Valamelyik fórumon láttam egy gyorsan elkészíthető krém receptet és azt csináltam meg krémnek: először kiolvasztottam 400 gr mirelit erdei gyümölcsöt illetve kemény habbá vertem 4 dl tejszínt, majd 5 dl erdei gyümölcsös joghurtot összekevertem 20 dkg porcukorral és a kiolvadt gyümölccsel. A gyümölcs levét (kb. 1 dl) beleáztattam 1,5 tasak zselatinba, majd mikróban egy kicsit felmelegítettem és hozzákevertem a gyümölcsös joghurthoz. Ezután ezt az egészet hozzáöntöttem a keményre felvert tejszínhez és lazán összeforgattam. Ez a mennyiség egy 26 cm-es tortához bőven elegendő. Kívülről tejszínnel vontam be illetve erre raktam rá a házi mézes fondantra festett képet. Színek: Wilton sky blue és leaf green. Fűkinyomó Sőregi 133-as cső. A krém nagyon fincsi volt.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése