2011. október 5., szerda

Koffeinmentes kávékrémes torta

Nővérem születésnapjára készítettem ezt a tortát. Elég fáradt voltam és a tervezett tortához is elfelejtettem hozzávalókat venni, így maradt a rögtönzés itthon lévő dolgokból. Először is kb. 7 dl tejet 4-5 evőkanál cukorral és 2-3 kanál koffeinmentes kávéporral felforraltam majd belekevertem (korábban egy kis tejjel összekevert) 2 csomag tiramisus pudingport. Miután jól besűrűsödött félreraktam és kihűtöttem, majd óvatosan belekevertem 4 dl keményre felvert tejszínhabot. Az eredmény nagyon finom lett. Akárcsak a krémnél a díszítésnél is az egyszerűségre törekedtem. A kávékrémhez jól illett a tejszínhab;) illetve raktam még rá pár kávészemet és szőlőszemet (ami az eredeti tervhez kellett volna:)).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése